Digitaalisten pelien perusteet

582210
4
Software Systems
Intermediate studies
Digitaaliset pelit niiden sisällön, teknisen toteutuksen, suunnittelun ja kaupallisuuden näkökulmista. Pääpaino teknisessä toteuttamisessa sisältäen arkkitehtuureja, matematiikkaa, grafiikkaa ja tekoälyä. Suoritustapa ns. luentopäiväkirjamenettely ja pieni kurssikoe. Kurssi on mahdollista suorittaa myös kirjoittamalla 25 sivun mittainen essee kirjasta Introduction to Game Development, Steve Rabin (ed.), Charles River Media, 2005. Esitiedot: Tietorakenteet. Ei erilliskoetta. Kurssikoe ke 13.12. klo 16-19.
Year Semester Date Period Language In charge
2006 autumn 31.10-07.12. Finnish

Lectures

Time Room Lecturer Date
Tue 12-14 B123 Tomi Pasanen 31.10.2006-07.12.2006
Thu 12-14 B123 Tomi Pasanen 31.10.2006-07.12.2006

Kurssilla ei ole laskuharjoitusryhmiä.